wtorek, 21 kwietnia 2015

O motywacji blogów kilka

Raz na jakiś czas zdarzya mi się poczytać o samorozwoju, motywacji i sposobach na życie, czasami znajduję perełki, ale ostatnio ten świat mnie po prostu wciągnął do środka.

Rozwój osobisty


Około trzy miesiące temu zaczęłam ponownie szukać informacji o śnie polifazowym, ze znacznie lepszym skutkiem niż za pierwszym razem. I tym razem, o dziwo stało się coś jeszcze. 2 tygodnie później próbowałam spać polifazowo (ze względu na czynniki zewnętrze i zepsuty budzik-telefon musiałam po 4 dniach zaprzestać), jednak, w tym samym czasie zainteresowałam się samorozwojem. Nic dziwnego skoro o śnie polifazowym pisały osoby zajmujące się samorozwojem.

I tak utknęłam w tym świecie. Od tego czasu zmieniły mi się pewne upodobania, a mianowicie przestałam czytać książki fabularne w takim dużym stopniu jak poprzednio, za to chłonę obecnie wszystkie książki o psychologi, samorozwoju i motywacji. 

Blogi motywujące i o motywacji


Szukając trochę w internecie trafiłam na parę blogów o zarządzaniu własnym czasem, motywacji, samorozwoju, inspiracji i trochę o wszystkim. Dzisiaj rano siedząc sobie na zajęciach postanowiłam zapisać sobie parę pomysłów na posty, tak więc dzisiaj prezentuje wam mały "spis treści".

No to po kolei:

http://vademecumblogera.pl/ - Nie ma nic lepszego dla początkującego blogera od ciekawego bloga wraz z poradami dotyczącymi bloga. No nie powiem dla mnie pani Beata Redzimska prowadzi świetnego bloga, może nie pisze o samej motywacji ale na pewno motywuje do pisania.

http://hattu.pl/ - Ciągle czytam i poznaję. Chodź nie zawsze jestem na bieżąco, pewne artykuły naprawdę mnie zachwyciły.

http://designyourlife.pl/ - Nic tak nie cieszy jak motywujący i inspirujący blog w jednym. Jeśli ktoś nie ma czasu lub chęci to pewne treści znajdzie również na Youtube. Dzięki designyourlife wreszcie znalazłam motywację i pomysł jak zmienić moje otoczenie na przyjemniejsze, oraz jak organizować czas.

Ulubione:

http://kameralna.com.pl/ - Motywacja, motywacja i jeszcze raz motywacja (ale nie tylko o motywacji jest to blog) Rada goni radę, wszystko poukładane, w jednym miejscu. Nie ma tu obłoków, "wielkich ideii" które zrzerają miejsce. Za to jest wszystko o czym ja marzę: Jak zrobić to i to, Co zrobić ty osiągnąć to i to, porady prosto z życia. Marzenie, i wszystko bez długich opisów i lania wody, ;) po prostu porady idealne

http://wizjoner.org/ - czyli rozwój na poważnie, ale nie sztywno.  Artur Wójtowicz pokazuje drogi, jak je rozwijać. Nie ma tu szybkich porad, za to są poważne przemyślenia i rozwiązania poważnych problemów. a w tym jak osiągnąć sukces. Tak jak Kameralną lubię za proste rady dotyczące głównie codzienności tak Wizjonera za rozwiązywanie trudniejszych problemów, za nakierowywanie nas w odpowiednim kierunku. Nie są to rady które dadzą efekt po kilku dniach. Są one skierowane w przyszłość, często dużo dalszą niż planujemy. Znajdziemy tu sposoby na rozwiązanie wielu problemów, rozwijanie osobowości, charakteru.

http://stevepavlina.pl/ - blog Steve Pavliny, a właściwie jego tłumaczenie. Czyli długo, nieraz nie w kilku artykułach, ale tak dokładnie, że przeczytasz, bo jest tam wszystko czego potrzebujesz (co nie znaczy że znajdziesz tak wszystko co chcesz). No i naprawdę profesjonalnie. Wszystko pisane na podstawie życia samego autora. O wszystkim, naprawdę. Gdybym miała wybrać jeden blog byłby to ten. Problemy  porannym wstawaniem, sen polifazowy, biznes, rozwój osobisty, kariera , podróże, nawyki.Znajdziecie tu prawdziwe rozwiązania jednak czasami prawda wymaga. Bez naukowych teorii, a mimo wszystko jest logicznie i zrozumiale dla każdego. 

Tak więc z mojej strony to wszystko zapraszam was do zapoznania się z blogmi. Niedługo będę pisała o motywujących książkach.

A wy, znacie jakieś ciekawe blogi o motywacji?



5 komentarzy:

  1. Też się tym interesuję od kiedy wpadłam na pewnego bloga z krótkim filmikiem. Od tamtego czasu wiele się w moim życiu zmieniło i to zdecydowanie na plus. Głównie jeżeli chodzi o naukę. Idzie mi o wiele lepiej i to jeszcze kosztem niewielkiego wysiłku i czasu. Żałuję, że nie odkryłam tego będąc w gimnazjum. Mój ulubiony blog o tej tematyce to rozwojowiec.pl - to właśnie ten pierwszy blog, od którego się zaczęło. Jeszcze jeden z lepszych to szybkanaukapro.pl
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dajesz "spis fajnych blogów o motywacji". Na pewno wpadnę na jakiś :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie! :) miło mi poznać nowego Czytelnika, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń