niedziela, 12 kwietnia 2015

Doodle


Zaczęło się


Rysowanie na marginesach, po zeszytach, książkach to musiało się tak skończyć. No i stało się rysuje doodle z automatu. Jakoś w 6 klasie podstawówki  zdarzyło mi się rysować różne wzorki, z czasem zaczęły one zajmować całe marginesy, dostępne im wolne przestrzenie, że pół roku temu zajmowały mi tyle miejsca w zeszycie od polskiego że nie miałam już czasami gdzie pisać. Postanowiłam ogarnąć te dziwne rozproszone linie i tak narodziło się moje bazgrolenie doodli w czystej postaci. No nie od pół roku doodli nie rysuje, ale zdarzyło mi się czasami coś w tym stylu narysować.




Doodle dla każdego


By tworzyć doodle nie trzeba mieć talentu! To takie proste. Abstrakcje mile widziane ;) Jakiś czas temu pojawiła się seria książek "Kolorowy trening antystresowy" Tak więc nawet jak samemu mimo wszystko nie potrafi się tworzyć doodli zawsze możemy skorzystać z tych gotowych "kolorowanek". Nie ukrywam że sama kupiłam esy-floresy, przecudowne są ^^




Doodle - nowa moda
No dobra bo jak się rozkręcę to nie skończę. Oto przykładowe doodle z internetu, bo doodle to nie tylko wzorki ;)

kerbyrosanes.deviantart.com

GenerallySpeaking.deviantat.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz