piątek, 3 kwietnia 2015

Sen polifazowy - Dzień 3 i 4

Dzień 3


jasność myślenia: totalne przymulenie 60% problemy z pamięcią krótkotrwałą
odczucia fizyczne: "zabijcie ją, chce mi się spać" 

Dzień 3 był totalną porażką. Wkurzyłam moją mamę nie na żarty co uniemożliwiło mi pójść spać o 10 i 18. Dodatkowo nie pamiętam co robiłam przez 6h. auć możliwe że trochę przysypiałam, nie mam pojęcia, na pewno oglądałam filmy na yt, ale nie wiem jak długo. Musiałam przesunąć drzemkę o 18, nic się nie stało.


Dzień 4


jasność myślenia: 90%
odczucia fizyczne: luzik

Znowu nocka minęła mi nie wiadomo jak. Lekko przysypiałam, miewałam hipnagogi. Siedzenie na łóżku to zły pomysł. Przez te dwie noce myślałam, żeby sobie darować. Ale chyba powoli przekonuje rodziców więc nie powinno być wpadek jak wczoraj.

Nie wiem czyja to zasługa ale zaszły też pozytywne zmiany. Nie jest mi już tak zimno jak na początku, łatwiej mi wstać szczególnie w ciągu dnia. Co dla mnie niespotykane, obudziłam się 5 min przed budzikiem, ale nie mogłam sobie darować więc położyłam się jeszcze na te 5 min. No i ostatnie. 

Podczas drzemki o 14 zaszły pewne ciekawe zdarzenia. Myślałam że zasypiam jakieś 10-15 min, jednak prawdopodobnie trwało to tylko 5 min. Szczerze? Myślałam że nie zasnę, gdy już zasypiałam nagle orientować się że "coś tu jest nie tak" i się budziłam. Wszystko spowodowanie hipagogami. Była ich cała masa, najróżniejsze, krótkie i dłuższe, wszystkie bardzo dynamiczne.W końcu powiedziałam sama do siebie, "mam w nosie czy zasnę czy nie, leżę, chociaż wypocznę". Zasnęłam, snów miałam kilkanaście. Jedne były dłuższe inne krótsze. Ciągle coś się działo, wręcz wirowało. Byłam w lekkim szoku. 

Kiedy się obudziłam nie byłam w ogóle senna. 


Spostrzeżenie 4: Jeśli wokół jest hałas, zamknij drzwi z przewieszonym przez nie kocem, może odrobinę pomóc. Dodatkowo załóż słuchawki, duże czy małe bez różnicy, najniewygodniej ci będzie z nimi zasnąć na plecach.


Na koniec mały szkic zrobiony dosłownie przed chwilą.  Idealny nie jest, jest to raczej mały test Photoshopa, którego coraz lepiej poznaje.

Jeszcze dzisiaj pojawi się proces jego tworzenia na YT: Mój kanał 
Aktualizacja link do filmu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz