środa, 25 marca 2015

Test SeepBot - Kto rano wstaje i jest wyspany

Wstałam, a w zasadzie obudziłam się dzisiaj średnio wyspana, o 4.28 śpiąc 5 i pół godz. Tylko po co? By napisać notatkę na bloga? I tak i nie. Chciałam przetestować budzik budzący w odpowiedniej porze. Budzik ten to SleepBot na androida.

Program mnie zaskoczył. Na samym początku dostajemy krótką informację jak i po co uruchamiać dane funkcje, wszystko w języku polskim (niestety nie mam zdjęcia, ale możecie mi wierzyć ^^). W ustawieniach wybieramy ile chcemy spać i opóźnienie (czas na zasypianie). Do wyboru od 3 godz. do 11. Teraz zostało jeszcze uruchomić budzik i idziemy spać naciskając przycisk "going to sleep…"


Tak na uboczu, ledwo dotarło do mnie że zadzwonił budzik, jak zwykle w nocy po prostu się przebudziłam, tym razem chwilkę przed dziwnym budzikiem o dziwnej porze. Wstawać chciało mi się tylko w marzeniach.

,Mimo wszystko  aplikacji mogę spokojnie wstawić 4/5 

  • Jest po polsku
  • Prosta w obsłudze
  • Miła dla oka oprawa graficzna
  • Jest darmowa
  • Mini poradnik na początku tłumaczy to co trzeba



1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa notka :) Chyba również się skuszę na ten program ;)
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń